Er komt weer een nieuwe ‘Week van de Creatieve Generalist!’
Gezocht: kandidaat-sprekers
Doe je mee?
Wat is het?
Opzet
- Het event start op 23 september 2024.
- De deadline voor jouw kandidatuur is 26/6.
- De deadline voor het bezorgen van jouw gegevens en jouw opname is 15/8.
Voor wie?
Hoe het werkt
Hey! Ik ben Silvia.
Coach, trainer, auteur en online ondernemer. Ik maakte van mijn fascinatie voor tegenstellingen, ‘en-en-en’ verhalen en eigenlijk alles wat niet in één hokje te plaatsen is, mijn specialiteit. Ik zet sinds 2014 creatieve generalisten, mensen met een breed interesseveld, op de kaart en schreef in 2020 het boek ‘Paradoxaal Coachen’ waar ik de lezer leer spelen met tegenstellingen.
Het allerliefste ga ik in het leven op ontdekking naar nieuwe dingen en ervaringen, en tegelijkertijd ben ik snel overrompeld ;-). Deze dans tussen afwisseling en rust is er eentje waar ik ondertussen +500 creatieve generalisten in begeleidde.
Silvia Derom
Verloop event
Elke dag van het evenement zetten we een 5-tal vooraf opgenomen presentaties op het programma, die de deelnemers op een zelfgekozen moment kunnen bekijken op de dag zelf.
De presentaties houden we kort, maar heel to the point: nl. 20 minuten, en worden afgesloten door een korte pitch of vermelding (max. 3 minuten) van een gratis weggever van de spreker.
De ‘Week van de Creatieve Generalist’ is gratis voor wie de dag zelf kan kijken, maar er is een optie om een ‘speelpas’ aan te kopen. Naargelang wat mensen kiezen krijgen ze dan ook toegang tot o.a:
Eén jaar lang toegang tot alle opnames in de online leeromgeving.
De mogelijkheid om met andere deelnemers en sprekers verder te kunnen connecteren op het forum van de leeromgeving.
Een uitnodiging voor een offline get-together op vrijdag 27/9.
Waarom meedoen?
Opzet
Jouw emaillijst laten groeien
Hergebruik jouw presentatie in de toekomst
Ik vraag geen exclusieve inhoud. Eens de week voorbij is kan je de opname van jouw presentatie hergebruiken naar wens.
Leerkans
Het feit dat de presentaties max. 20’ duren, helpt jou om af te bakenen en je boodschap heel scherp te maken. Die vaardigheid neemt niemand je nog af nadien ;-). De leerkans zit hem wellicht ook nog op andere niveaus: misschien wil je experimenteren met een nieuwe invalshoek, misschien vind je het spannend om jezelf op video bezig te zien, of misschien nog iets anders?
Zichtbaarheid
Ik ben ervan overtuigd dat er heel relevante topics aan bod zullen komen tijdens dit evenement, en hoop op vele honderden nieuwe creatieve generalisten die zich zullen inschrijven. Als spreker op dit event kom je in het vizier van al deze mensen en wie weet waar dat toe kan leiden! Tezelfdertijd: ik zet dit voordeel als laatste, want dit is een marathon en ik kan niet voorspellen tot welke resultaten jouw inbreng en inspanning kunnen leiden.
Waar ben ik naar op zoek?
De coaches, die zijn al goed vertegenwoordigd via onze Multipassionate Coaching Academy! Wat we aanvullend zoeken zijn experts allerhande, dat kunnen filosofen zijn, copywriters, etc.
Ook ervaringsdeskundigen zijn welkom. We zoeken mensen die een inspirerend verhaal kunnen brengen over hun parcours als creatieve generalist.
Jouw topic of oefening is dus gericht op de doelgroep, dat is het enige vaste kader. Dat wil zeggen: er is veel artistieke vrijheid ;-). In de 20 min. video kan je (naast het ‘klassieke’ spreken over een topic) vanalles doen:
- iemand interviewen;
- kijkers begeleiden door een visualisatie of meditatie;
- een oefening of template stap voor stap uitleggen;
- …
WAT HEB IK VAN JE NODIG?
Standaard
- Basis informatie zodat ik iedereen kan zeggen hoe fantastisch jij bent: bio, headshot, links, etc.
2. Een vooraf opgenomen presentatie van minimum 15 tot maximum 20 minuten, met een pitch van jouw gratis weggever van maximaal 3 minuten.
3. (Optioneel) Voorzie een premium resource (dwz niet iets dat op dit moment al gratis te krijgen is via jouw website) dat relevant is voor creatieve generalisten en in lijn is met het topic dat je voorstelt. Dat kan een e-book zijn, een online cursus, een opname van een masterclass, zelfs een offline aanbod als dat beter voor je aanvoelt… Wees creatief! Hoe interessanter jouw weggever, hoe meer kans er is dat mensen op jouw emaillijst en in jouw wereld terecht komen.
Minder standaard – zorgvuldig lezen
Ik wil jouw aandacht vragen voor een aantal minder gebruikelijke voorwaarden, en wat tijd om het ‘waarom’ achter deze voorwaarden uit te leggen…
Ik heb een lijst van meer dan 3000 creatieve generalisten die zeer geëngageerd zijn met mijn inhoud. Meer dan 50% van mijn lijst opent mijn emails op een consistente manier (industriestandaard is 20%).
Mijn hoop is dat ik van deze ‘Week van de creatieve generalist’ een top-event kan maken en er een jaarlijks weerkerend feestje van kan maken. Daarom wil ik betrokkenheid en toewijding van sprekers om dit doel te bereiken – gezien we er allemaal voordeel uit zullen halen door er deel van uit te maken.
Daarom voeg ik er ook een promotievraag en een beschikbaarheidsvoorwaarde aan toe:
Promotievoorwaarde
Gedurende de promoperiode (2 weken, datum te bepalen) draag jij je steentje bij om het event mee in de kijker te zetten. Dat kan bv. zijn:
- Een email enkel gewijd aan het event sturen naar jouw emaillijst (grootte is niet van belang!).
- Social media posts op het platform waar jouw grootste/meest geëngageerde publiek zit om het evenement te promoten.
We bezorgen jou tijdig het nodige tekst- en beeldmateriaal die je hiervoor kan gebruiken.
Beschikbaarheidsvoorwaarde
Je houdt tijdens de week van 23-28/9 een beetje tijd vrij om deel te nemen aan het discussieforum waar alle deelnemers met een ‘Speelpas’ toegang tot zullen hebben. Ook hier is het weer een mooie kans om meerwaarde te creëren voor de doelgroep, en jezelf (en/of je boodschap) zichtbaar te maken. Jij kiest zelf wanneer je hier tijd voor maakt.