Personal branding

door | okt 9, 2016

Imposter syndroom

Om een helder verhaal te kunnen brengen is het uiteraard eerst nodig te weten waar jouw talenten liggen, te weten welke richting(en) je uit wil, en wat de rode draad in jouw veelzijdigheid is. Maar hoe zorg je ervoor dat anderen dit veelzijdige profiel ook goed begrijpen? Hoe breng je jouw verhaal op een heldere en aantrekkelijke manier? Hoe zorg je ervoor dat je interessante jobs, opdrachten en/of klanten op het spoor komt? Dit wordt ook wel de kunst van de ‘personal branding’ genoemd.

Naargelang je in loonverband of als ondernemer aan de slag gaat, zullen je noden er waarschijnlijk zo uitzien:

 

Als starter of ondernemer wil je:

 

  • Meer rust in je hoofd door zicht te hebben wat je rode draden zijn in jouw verhaal.
  • Jezelf in een paar zinnen voorstellen zonder dat het je vastzet of tekort doet (elevator pitch).
  • Een helder en aantrekkelijk Linkedinprofiel.
  • Definiëring van jouw klanten en hun noden en de link leggen met wat jij als de beste kan.
  • Jouw boodschap overbrengen op jouw website. Plaats je alles onder één merk, of zet je verschillende merken neer

 

 

Als werknemer wil je:

 

  • Meer rust in je hoofd door zicht te hebben wat je rode draden zijn in jouw verhaal.
  • Jezelf in een paar zinnen voorstellen zonder dat het je vastzet of tekort doet (elevator pitch).
  • Een helder en aantrekkelijk Linkedinprofiel.
  • Tips voor een helder en aantrekkelijk CV + motivatiebrief.
  • Solliciteren op niet-conventionele manieren.

 

 

GRATIS KENNISMAKINGSGESPREK

Pin It on Pinterest

Share This